A koreai, aki európai akart lenni...- kipróbáltuk az új Hyundai i30-at
Európai külcsínnel, naprakész belbeccsel és egy vadonatúj motorral áll hadrendbe az általunk Spanyolországban kipróbált új kompakt koreai, a Hyundai i30.
Európai külcsínnel, naprakész belbeccsel és egy vadonatúj motorral áll hadrendbe az általunk Spanyolországban kipróbált új kompakt koreai, a Hyundai i30.
A kevesebb mindig több – tartják a minimalizmus hívei. A minimalizmus átható időtlenségből adódóan szinte minden korszakban találhatunk példákat a formai és tartalmi letisztultságra, legyen szó művészetről, designról, brandingről vagy formatervezésről.
A koreaiak komoly modelloffenzívát folytatnak, egyszerre három modellpremiert tartottak. Ebből egy, új modellváltozat és kettő facelift.
Ha racionálisan kellene választani olyan autót, amely szinte minden hétköznapi feladatra megfelel, ráadásul olcsó, takarékos, szép, izgalmas, technikás, tartós és praktikus, akkor a Hyundai i30 mellett döntenék. Az univerzális kocsi hosszú teszten bizonyított a leggyengébb dízelmotorral.
A 2007-ben bevezetett i30 nem volt képes tartani a lépést a körülötte rendre megújuló kompakt versenytársakkal, így törvényszerű volt, hogy idén megújul. Be kell vallanom, a ráncfelvarrásnál jóval komolyabb változás történt, az új i30 egy teljesen új modell, bár továbbra is Európában készül, európai vásárlóknak célozva. Rüsselsheimban tervezték, a cseh Nosovicében gyártják.
Nem csak egy Ferrari Enzo lehet egyedi, nem csak egy Audi R8 Spyderben érezhetjük magunkat kiemelt személynek. Elég, ha egy olyan Hyundai i30-ast vezetünk, amely nincs is rajta a hivatalos árlistán. Csak különleges megrendelésre kapható, kétliteres turbódízel, 136 lóerős motorral.