A koreai, aki európai akart lenni...- kipróbáltuk az új Hyundai i30-at
Európai külcsínnel, naprakész belbeccsel és egy vadonatúj motorral áll hadrendbe az általunk Spanyolországban kipróbált új kompakt koreai, a Hyundai i30.
Európai külcsínnel, naprakész belbeccsel és egy vadonatúj motorral áll hadrendbe az általunk Spanyolországban kipróbált új kompakt koreai, a Hyundai i30.
A kevesebb mindig több – tartják a minimalizmus hívei. A minimalizmus átható időtlenségből adódóan szinte minden korszakban találhatunk példákat a formai és tartalmi letisztultságra, legyen szó művészetről, designról, brandingről vagy formatervezésről.
Három benzines és egy dízel variánssal érkezik a kompakt méretű dél-koreai autó legújabb kiadása. A célpontjában megint a VW Golf áll.
Úgy tűnik, a koreaiak komolyan veszik az i30 N fejlesztését, melynek bizonyítékaként közzétették róla a következő videót, amiben egy kanyargós szerpentinen láthatjuk száguldás közben.
Hyundai N néven sportrészleget indítottak a koreaiak, melynek első lakossági modellje az i30 sportváltozata lesz, olyan hanggal, amelyet még egy WRC-versenyautó is megirigyelne.
A koreaiak komoly modelloffenzívát folytatnak, egyszerre három modellpremiert tartottak. Ebből egy, új modellváltozat és kettő facelift.
A dél-koreai Hyundai nosovicei gyárának futószalagjairól tegnap legördült az egymilliomodik kocsi, egy i30-as típus.
Ha racionálisan kellene választani olyan autót, amely szinte minden hétköznapi feladatra megfelel, ráadásul olcsó, takarékos, szép, izgalmas, technikás, tartós és praktikus, akkor a Hyundai i30 mellett döntenék. Az univerzális kocsi hosszú teszten bizonyított a leggyengébb dízelmotorral.
A 2007-ben bevezetett i30 nem volt képes tartani a lépést a körülötte rendre megújuló kompakt versenytársakkal, így törvényszerű volt, hogy idén megújul. Be kell vallanom, a ráncfelvarrásnál jóval komolyabb változás történt, az új i30 egy teljesen új modell, bár továbbra is Európában készül, európai vásárlóknak célozva. Rüsselsheimban tervezték, a cseh Nosovicében gyártják.
Nem csak egy Ferrari Enzo lehet egyedi, nem csak egy Audi R8 Spyderben érezhetjük magunkat kiemelt személynek. Elég, ha egy olyan Hyundai i30-ast vezetünk, amely nincs is rajta a hivatalos árlistán. Csak különleges megrendelésre kapható, kétliteres turbódízel, 136 lóerős motorral.